This website uses cookies to ensure the functionality of the website. In addition, with your consent, we can use cookies to collect information on the use of the website in order to constantly improve the website. By clicking on the “Only allow essential cookies” button, you reject the use of cookies other than essential cookies. By ticking the “Statistics” and “Marketing” boxes and clicking the “Allow selection” button, you consent to the use of other cookies. All essential, marketing and statistics cookies are accepted via the “Accept all cookies” button. You can obtain differentiated information on the individual cookies in the data protection information. You can revoke your consent at any time by clicking on the “Cookie settings” button at the bottom left.
Właściciele infrastruktury kolejowej są zainteresowani nie tylko niskimi kosztami inwestycji, potrzebują systemów o niskich kosztach eksploatacji i dających możliwość modernizacji i rozbudowy w przyszłości.
Jak w przypadku wszystkich elektronicznych systemów sterowania i zapewnienia bezpieczeństwa, istotnym tematem jest tutaj kwestia dostaw części zamiennych (zużycie techniczne i dezaktualizacja), koniecznych do realizacji oczekiwanego czasu eksploatacji nastawnic i przejazdów kolejowych.
Scheidt & Bachmann zapewnia pełną zgodność produkowanych podzespołów przez długi czas. Coraz wyższa wydajność komponentów elektronicznych jest wykorzystywana, aby
W celu realizacji tych dwóch założeń już na pierwszym etapie rozwoju produktu założono odpowiednie parametry ramowe. Architektura systemów Z*3 3000 oraz 3UE> 3000 została oparta o jednolitą platformę, a dane między jądrem systemu a urządzeniami wykonawczymi w terenie są wymieniane za pomocą powszechnie stosowanej magistrali danych. Wyraźny podział na warstwę sprzętową i programową zapewnia kompatybilność podzespołów przez długi czas, umożliwia przy tym zastosowanie nowszych podzespołów, oferujących nowe funkcje i przedłużających okres eksploatacji systemu.