This website uses cookies

This website uses cookies to ensure the functionality of the website. In addition, with your consent, we can use cookies to collect information on the use of the website in order to constantly improve the website. By clicking on the “Only allow essential cookies” button, you reject the use of cookies other than essential cookies. By ticking the “Statistics” and “Marketing” boxes and clicking the “Allow selection” button, you consent to the use of other cookies. All essential, marketing and statistics cookies are accepted via the “Accept all cookies” button. You can obtain differentiated information on the individual cookies in the data protection information. You can revoke your consent at any time by clicking on the “Cookie settings” button at the bottom left.




Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.
Marketing cookies are used by third parties or publishers to display personalized advertisements. They do this by tracking visitors across websites.



Najwyższa klasa efektywności energetycznej A+++

Właściciele infrastruktury kolejowej są zainteresowani nie tylko niskimi kosztami inwestycji, potrzebują systemów o niskich kosztach eksploatacji i dających możliwość modernizacji i rozbudowy w przyszłości.

Jak w przypadku wszystkich elektronicznych systemów sterowania i zapewnienia bezpieczeństwa, istotnym tematem jest tutaj kwestia dostaw części zamiennych (zużycie techniczne i dezaktualizacja), koniecznych do realizacji oczekiwanego czasu eksploatacji nastawnic i przejazdów kolejowych.

Scheidt & Bachmann zapewnia pełną zgodność produkowanych podzespołów przez długi czas. Coraz wyższa wydajność komponentów elektronicznych jest wykorzystywana, aby

  1. w przyszłości można było zainstalować moduły rozszerzające funkcje systemu,
  2. zastąpić stare podzespoły nowymi, zachowując kompatybilność styków pin.

W celu realizacji tych dwóch założeń już na pierwszym etapie rozwoju produktu założono odpowiednie parametry ramowe. Architektura systemów Z*3 3000 oraz 3UE> 3000 została oparta o jednolitą platformę, a dane między jądrem systemu a urządzeniami wykonawczymi w terenie są wymieniane za pomocą powszechnie stosowanej magistrali danych. Wyraźny podział na warstwę sprzętową i programową zapewnia kompatybilność podzespołów przez długi czas, umożliwia przy tym zastosowanie nowszych podzespołów, oferujących nowe funkcje i przedłużających okres eksploatacji systemu.

Kontakt

Pola zaznaczone jako * są obowiązkowe